torsdag 3 maj 2012

Koncentrerad

Götgatan 12.42
Inge luft kvar i den här cykeln.

5 kommentarer:

  1. Åhhhh snyft! Påminner mig som den röda vackra cykeln jag fick av min man i examenspresent...

    ....som jag aldrig tog in när vi fick barn och jag plötsligt slutade cykla. Så den stod ute på Lilla Essingen i regn och snö och blev rostigare och rostigare tills den var helt paj.

    Får dåligt samvete varje gång min man påminner mig om detta. För jag hade ju bara kunnat leda in den i källarförrådet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har alla en försakad cykel. Som man tänkt ställa in i morgon, men så blev det inte. Vi glömde en cykel på skolan ett lov. Tänkte hämta, men gjorde det inte. Så var den snodd.

      Radera
  2. Luft? Fanns det något kvar i den cykeln?

    SvaraRadera
  3. Bromptons nya modell?

    SvaraRadera